سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حسن محمد پور

حوزه/ رئیس دانشگاه فرهنگیان قم از برگزاری جشنواره «ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا» با همکاری آموزش‌وپرورش و سازمان بسیج فرهنگیان و ارسال آثار تا ۱۲ شهریور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسن محمد پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دانشگاه فرهنگیان قم برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره با همکاری بسیج فرهنگیان و وزارت آموزش‌وپرورش ویژه تمامی فرهنگیان، دانشگاهیان و دانش آموزان است و همه این عزیزان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 رئیس دانشگاه فرهنگیان قم، آخرین‌مهلت ارسال آثار به این جشنواره علمی پژوهشی را حداکثر ۱۲ شهریورماه اعلام کرد و بیان داشت: کلیه علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره می‌توانند جهت آشنایی با مقررات، نحوه ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی Www.sci- cbo.ir مراجعه کنند.

محمد پور افزود: ریاست ستاد استانی جشنواره‌ ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا در قم نیز با بنده است و در نظر داریم جشنواره‌ای درشأن و جایگاه قم برگزار کنیم.

وی ویژگی‌های جشنواره را مورد توجه قرارداد و بیان داشت: این جشنواره دربرگیرنده موضوعات متنوع فرهنگی، تربیتی و آموزشی در راستای تولید دانش موردنظر آموزش‌وپرورش کشور است و مشتمل بر محورها و موضوعاتی همچون یادگیری مؤثر دوران کرونا، ارزشیابی مؤثر در آموزش‌های غیرحضوری، نقش خانواده، رسانه و فضای مجازی در تربیت و یادگیری، شناسایی و رفع آسیب‌های نظام آموزشی در شرایط کرونا و نقش توانمندی معلمان و احساس مسئولیت آنان در بهره‌گیری از ابزار رسانه و فضای مجازی در دوران کرونا می‌باشد.

محمد پور تصریح کرد: کرونا و شکاف آموزش و یادگیری و آسیب‌شناسی پساکرونا دیگر موضوعات جشنواره را تشکیل می‌دهد و به نفرات برتر در دو سطح استانی و کشوری که ایده‌های بدیع، آزاد، نوآورانه، خلاق، پویا و مؤثر برای آموزش‌وپرورش مطرح نمایند، تقدیرنامه و جوایز نفیسی تقدیم خواهد شد.

 رئیس دانشگاه فرهنگیان قم بیان داشت: فراخوان استانی جشنواره صورت گرفته و علاوه بر این جلسات متعددی در این زمینه با اداره کل آموزش‌وپرورش استان قم و سازمان بسیج فرهنگیان استان نیز برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha